måndag 22 november 2010

HOME IS WHERE I LAY MY HAT..


och i kväll ligger den på Scandic Hallandia i Halmstad.. och den har gott sällskap, en räkmacka, en apelsinmer och en apelsinjuice, nyttigt så det förslår..
Hatten är ett kap ifrån Olsson i Torsås, denna fantastiska klädaffär med personlig service och trevlig personal
Det är en Stetson Phoenix ( de du Siggedarling ) och den kostar skjortan, nej den kostar TRE bra skjortor, men den är värd vartenda öre, sitter som en smäck ( om man kan säga det om en hatt.. ) och jag är väldigt nöjd med detta köpet.. ( och det är jag också med min Stetson Sommarhatt som syns på den snygga bilden till vänster om detta inlägg ) så nu ligger den till höger om datorn, så jag kan njuta av hur snygg den är, medan jag jobbar vidare under kvällen, det är varken snyggt eller kul, men som vanligt nödvändigt..

1 kommentar: