fredag 21 januari 2011

DAIMOND VIP..

hos Hilton är helt OK att vara, då kan man drabbas av såna här trevliga uppgraderingar, badrum med jaccuzi till exempel, och det är ju inte helt fel för en gammal trött kropp och krypa ner i på morgonen.. Just detta badrummet finns på Hilton Malmö City ifall någon planerar att klättra lite i Hilton Honors förmånsprogram, givetvis ingår en fluffig badrock och sköna morrontofflor. Hilton har också vågar i badrummet, antagligen för att man inte skall äta för mycket av den överdådiga frukosten som serveras, kan bara säga att det är inte alltid deras strategi fungerar, men idag gjorde den det.. Jag hoppade över både wienerbröden och croissanterna och koncentrerade mig på frukterna och pyttelite lax, äggröra, bacon, köttbullar, prinskorv, stekta potatis & champinjoner och en liten, liten macka med salami och paprika =)  Själva rummet går inte heller av för hackor, stor säng, många kuddar, bra arbetsplats, platt-TV, soffa och allt annat som man kan önska.. OK, nog med reklam för idag, nu måste jag koncentrera mig på det som jag är i Malmö för, arbetet, så nu bär det av ut i januarikylan igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar